torek, 27. januar 2009

Vprašanje kredibilnosti

Komu verjeti, če zadeve ne poznaš od blizu, nisi soudeležen v njej in nobeni strani ne zaupaš 100%? Nikomur sploh ne moreš zaupati 100%, ker te vsakdo lahko razočara.

Pravzaprav tega ne moreš ugotoviti. Lahko samo razmišljaš in razmišljaš in opazuješ in opazuješ, ampak 100% vedeti ne moreš.

No, med tem, ali bom verjel Janezu Janši ali pa Gregorju Golobiču, se zlahka odločim. Tudi v primeru, ali bom verjel Ani Jud ali Golobiču, se zlahka odločim, ali bom verjel Ani Jud ali Silvestru Šurli, pa je zame skoraj nerešljivo vprašanje.

Veliko razmišljam (morda včasih tudi preveč in narobe). Veliko lažje je ne misliti in slediti. Ano Jud (spet jo omenjam), kot sem že pisal, izjemno cenim. V primeru Aninega odhoda z Reporterja pa sem se nagibal bolj na stran Igorja Kršinarja in Silvestra Šurle. Do sedaj.

Najverjetneje zato, ker sem verjel Šurli in Kršinarju, ali pa ker veliko ljudi podpira Ano Jud, sam pa menim, da večina nima prav, no seveda velikokrat tudi ima prav. In morda tudi kdo ne razmišlja in zgolj sledi, saj, če vsi tvoji prijatelji znanci ... podpirajo njo, jo verjetno, če se ne poglobiš, začneš tudi ti, in če vsi tvoji prijatelji, znanci podpirajo Šurlo, je velika možnost, da ga začneš tudi ti. To je povsod, ne samo pri levici in desnici, komunistih in domobrancih ... ampak tudi drugod. Ana Jud odlično piše, zna prepričati, Kršinar in Šurla pa ne napišeta nič. Ker se ne želita spuščati na njen nivo; to tezo sem sam povzel po neki gospe, ki ji zeloooo zaupam in jo je potrdil tudi Kršinar. Ampak končno (s prevelikim zamikom) mi je kliknilo, da bi lahko na njene trditve gospoda odgovorila civilizirano in tudi vzvišeno, če bi govorila resnico.

Ali ni res, da bi verjetno Šurla in Kršinar kaj napisala, če bi govorila resnico? Morda je to, da se ne želita spuščati na njen nivo, zgolj izgovor. Meni se zdi logično (verjetno sem to opazil prepozno), da človek, če govori resnico, na težke obtožbe odgovori. Vsaj jaz bi storil tako. In zakaj je Igor Kršinar svoja komentarja, v katerih mi je odgovarjal, izbrisal? Napisal je, da ne želi javno polemizirati o Ani Jud in da je bil njegov odgovor namenjen izključno meni (dddddju), ampak če bi bil namenjen samo meni, bi mi lahko odgovoril na moj mail, ki je v profilu na blogu, kajti kar objaviš na blogu, je javno. In tudi neumnost je izbrisati komentarje, če stojiš za njimi. Ali pač ne?

Ko Igor Kršinar pravi, da ne želi javno polemizirati o Ani Jud, s tem pa prikrajša tiste, ki nas zanima, kaj se je v resnici zgodilo.

Zdi se mi, da ne vem več, kaj naj si mislim, tako, da bom to s temo zaključil. Kako lepo bi včasih bilo, če ne bi mislil;)

S tem, da je Reporter slab, pa se ne strinjam. Meni se še vedno zdi odličen desni tednik. In če sta problem samo Šurla in Kršinar, je še veliko dobrega: Boštjan M. Turk, Rado Pezdir, Vinko Vasle ... je pa s tem ko ni več kolumne Ane Jud izgubil ogromno.

Ni komentarjev: